استفاده از روغن موتور actors به عنوان روغن جلا در رنگ کردن در خانه ملکه انگلیس

روغن موتور actors  روغنی است که به صورت عمده در نمایندگی ها استفاده می شود و در فروشگاه خودرو نیز ارزان ترین است. اکثر آنها به استانداردهای API و SAE پایبند هستند اما بسته های افزودنی کمی ارائه می دهند. این روغن برای صاحبانی که به تعویض مکرر روغن اعتقاد دارند و موتورهای کم مایل (اما به خوبی خراب) دارند، خوب است.
روغن معمولی پریمیوم: این روغن استاندارد خودروی جدید است. اکثر برندهای پیشرو یکی از خدمات SL یا بالاترین سطح را دارند. بیشتر آنها در ویسکوزیته های رایج موجود هستند. سازندگان خودرو معمولا روغن 5W-20 یا 5W-30 را مشخص می کنند، اگرچه برخی از آنها به 10W-30 نیاز دارند. این سه رتبه تقریباً هر وسیله نقلیه سبکی را در جاده ها پوشش می دهند، اگرچه این موضوع با دقیق تر شدن موتورها در مورد انواع خاصی از روغن تغییر می کند.

روغن تمام سنتتیک: این روغن ها برای موتورهای با تکنولوژی بالا ساخته شده اند. اگر این روغن‌ها تست‌های ویژه سخت‌گیرانه‌ای را پشت سر بگذارند (که با برچسب آنها مشخص می‌شود)، به این معنی است که در تمام مناطق بحرانی، از شاخص ویسکوزیته تا محافظت در برابر رسوبات موتور، عملکرد برتر و طولانی‌تری دارند. آنها در دماهای پایین بهتر جریان می یابند و در دماهای بالا حداکثر روانکاری را حفظ می کنند.

ر حالی که روغن عالی، سنتتیک ها سه برابر روغن های معمولی گران هستند و همیشه برای اکثر موتورها ضروری نیستند. از دفترچه راهنمای مالک به عنوان راهنما استفاده کنید.

اگر نیازی به روغن مصنوعی نداشته باشد، استفاده از آن فقط یک هزینه اضافی خواهد بود که ممکن است چیزی به عملکرد یا عمر موتور اضافه نکند.
روغن ترکیبی مصنوعی: این روغن اساساً یک روغن معمولی درجه یک است که با دوز مصنوعی ساخته شده است. آنها برای ارائه محافظت بهتر در هنگام بارهای سنگین تر موتور و دماهای بالاتر موتور مرتبط طراحی شده اند.

روغن مونور

این روغن‌ها در میان رانندگان پیک آپ و شاسی‌بلند محبوب هستند، زیرا محافظت بهتری را ارائه می‌دهند، اما معمولاً فقط کسری بیشتر از روغن‌های معمولی ممتاز قیمت دارند.

روغن با مسافت پیموده شده: بیش از 60 درصد وسایل نقلیه در جاده ها بیش از 75000 مایل (120701 کیلومتر) روی کیلومتر شمار دارند. با بازی در این بازار رو به رشد، پالایشگاه‌ها و آزمایشگاه‌های نفت روغن‌هایی با مسافت پیموده شده تولید کردند.

نرم‌کننده‌های آب‌بندی به روغن اضافه می‌شوند (روغن می‌تواند مصنوعی یا معمولی باشد) تا منبسط شده و انعطاف‌پذیری درزگیرهای داخلی موتور را افزایش دهد. تهویه‌کننده‌ها بسیار دقیق هستند و می‌توانند برای برخی از موتورها مفید باشند در حالی که بر برخی دیگر تأثیر نمی‌گذارند.

برخی از شرکت ها همچنین اصلاح کننده های ویسکوزیته را برای غلیظ شدن روغن و همچنین افزودنی های ضد سایش اضافه می کنند. در صفحه بعد در مورد آنها بحث خواهیم کرد.