استفاده از شیره خرما در بوشهر برای براق نمودن درب های چوبی

چه زمانی شیره خرما در بوشهر را وارد برنامه غذایی کودک خود کنیم؟ تامین مقدار صحیح مواد مغذی و متعادل کردن رژیم غذایی برای رشد و تکامل کودک شما بسیار مهم است. بنابراین، هنگامی که فرزند شما بزرگ شد، باید رژیم غذایی او را با غذاهایی مانند خرما که نیازهای اولیه تغذیه ای او را برآورده می کند، تکمیل کنید.

کودکان می توانند شروع به خوردن کنند. شیره خرما در حدود 6 ماهگی یا بعد از شروع مصرف غذاهای جامد یا نیمه جامد.

زمانی که کودک شما شروع به خوردن غذاهای جامد می کند، حتما خرما پیشنهاد نکنید. شیره خرما باید در وعده های کوچک معرفی شود تا ببینیم کودک چه واکنشی نسبت به این غذای جدید نشان می دهد. می توان آن را همزمان با میوه های دیگر سرو کرد.

از خرماهای بخارپز و خرمای خشک نشده استفاده کنید تا کودک به راحتی آنها را بجود. برای سهولت در مصرف خرما می توانید آن را آسیاب کنید.

فواید خرما برای نوزادان
خرما سرشار از مواد مغذی است و سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها است که برای رشد کودک شما ضروری است. شیره خرما به روش های زیر به رشد کودک شما کمک می کند:

شیره

1. رشد استخوان
کلسیم و منیزیم برای رشد استخوان مفید هستند. خرما سرشار از منیزیم و کلسیم است. بنابراین، به رشد استخوان در کودکان کمک می کند.

2. رشد مغز
پتاسیم به رشد و تکامل مغز کمک می کند، زیرا در شیره خرما مقدار زیادی از این ماده مغذی وجود دارد که به طور کلی رشد شناختی کودک را ممکن می کند.

3. از سوء هاضمه جلوگیری می کند
شیره خرما به از بین بردن موجودات انگلی کمک می کند و به رشد باکتری های دوست در روده کمک می کند. این امر به پیشگیری از مشکلات روده ای که یک نگرانی رایج در بین کودکان است، کمک می کند.

4. محافظت از کبد
نوزادان کاملاً مستعد ابتلا به عفونت‌های ویروسی و باکتریایی هستند که به نوبه خود تأثیر منفی بر کبد می‌گذارند و به بروز بالای بیماری‌های کبدی مانند یرقان کمک می‌کنند. و حصبه و هپاتیت که کودکان زندانی را مبتلا کرد. با این حال مشخص شده است که شیره خرما دارای خواص محافظتی است.