استفاده از فلفل دلمه ای خشک شده در تزیین سفره هفت سین

فلفل دلمه ای خشک شده نوعی سبزی است که می توان آن را در باغ ها پرورش داد. انواع و اقسام فلفل دلمه ای زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین می توانید فلفل دلمه ای مناسب را برای نیاز خود پیدا کنید. برخی از انواع رایج فلفل دلمه ای عبارتند از: شیرین، تند، موز، هالاپینو و آناناس. همه این گونه ها طعم و بافت منحصر به فرد خود را دارند.

فلفل دلمه ای از گونه Capsicum Annuum است. جنس Capsicum دارای 20-27 گونه است که 5 گونه از آن ها اهلی شده اند: C. annuum، C. baccatum، C. chinense، C. frutescens، و C. pubescens.

میوه گیاهان فلفل دلمه ای بسته به موقعیت مکانی به نام های زیادی شناخته می شود و شامل فلفل چیلی، فلفل دلمه ای، فلفل قرمز، فلفل سبز، انبه، فلفل دلمه ای و پاپریکا می شود. پاپریکا در ایالات متحده ادویه ای است که از فلفل فلفل دلمه ای تهیه می شود.

فلفل دلمه ای

فلفل ها به دو دسته اصلی فلفل دلمه ای و فلفل تند تقسیم می شوند. فلفل دلمه ای در دسته فلفل دلمه ای قرار می گیرد و تنها فلفلی است که کپسایسین صفر دارد، ماده شیمیایی آلی که به فلفل ها حرارت می دهد.

این مقاله همه چیز در مورد انواع و اقسام فلفل دلمه ای برای رشد در باغ شما است. ما همچنین هر نوع فلفل دلمه ای شیرین و تند را بررسی خواهیم کرد.

فلفل دلمه ای از کجا می آید؟
فلفل ها در حدود 7000 سال پیش از آمریکای شمالی منشا گرفته اند. نام «چیلی» از زبان ناهواتل آزتک‌هایی است که فلفل را پرورش می‌دادند.

در حدود سال 1493، زمان کلمب، فلفل از قاره آمریکا به اروپا آورده شد. در آن زمان، فلفل سیاه یک کالای بسیار ارزشمند بود و معمولاً به عنوان ارز استفاده می شد. حدس خوبی که چرا این اتفاق افتاد این است که به این دلیل است که رژیم های غذایی در آن زمان بسیار ملایم و تکراری بودند.