استفاده از لنت ترمز 207 در ساخت چرخ گوشت

همانطور که از نام آن پیداست این لنت ترمز 207 از مواد عمدتا ارگانیک ساخته شده است. همیشه اینطور نبود. در واقع زمانی وجود داشت که پدها از آزبست ساخته می‌شدند، فقط برای این که ماده معدنی توسط ترکیبات دیگر در میان نگرانی‌های بهداشتی و ایمنی جابجا شود.

نرم‌تر و نسبتاً بی‌صدا، نسخه‌های جدیدتر ممکن است شامل فیبر شیشه، لاستیک یا کولار باشند، البته رزین‌هایی مانند سلولز را نیز ذکر نکنیم.

لنت‌های ارگانیک غیرآزبستی علیرغم آسان‌تر بودن روی دیسک‌های ترمز، سریع سائیده می‌شوند و فقط برای رانندگی روزانه در جاده مناسب هستند. علاوه بر این، آنها خود را به ترمزگیری منظم وامی ندارند.

گزینه کولار فوق الذکر علیرغم اینکه گران ترین است حداقل دارای معایب کمتری است.

لنت ترمز
کدام لنت ترمز
وقتی صحبت از نصب لنت ترمز می شود، هیچ جایگزینی برای تحقیق وجود ندارد. قبل از تصمیم گیری از گاراژ محلی خود بپرسید، نظر خود را در انجمن ها بررسی کنید و مزایا و معایب هر نوع را بخوانید.

گفته می‌شود که یک پذیرش عمومی وجود دارد که خودروهای سبک‌تر و فشرده‌تر برای لنت‌های ترمز ارگانیک مناسب‌تر هستند. آنها قدرت توقف مورد نیاز را دارند و در عین حال حداقل صدا را تولید می کنند. خرید آنها نیز نسبتاً ارزان است.

در همین حال، خودروهای سایز متوسط به این مقدار کمی اضافی برای قدرت توقف نیاز دارند. بنابراین یک NAO فلزی کم مناسب ترین است، فقط برای افزایش حجم آماده باشید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک خودروی اسپورت دارید و هوس بیشتری برای شتاب گیری دارید، لنت ترمزهای نیمه فلزی یا سرامیکی با کارایی بالا را انتخاب کنید. هر دو تضمین می کنند که قبل از برخاستن از زمین متوقف می شوید.

در نهایت، رانندگان کامیون و کسانی که بارهای قابل توجهی را حمل می کنند، به مقدار بیشتری از فلز نیاز دارند. حتی ممکن است برای ارائه این محافظت اضافی، پدهای وظیفه ای شدید لازم باشد.