استفاده از لوله فلزی 12 اینچ در ساخت هواپیما اسباب بازی

لوله فلزی 12 اینچ ضد زنگ نوع 304 ماشینکاری خوبی از خود نشان می دهند و ویژگی های جوش پذیری عالی با یا بدون افزودن فلزات پرکننده دارند. لوله های فولادی ضد زنگ 304 مقاومت در برابر خوردگی خوبی دارند و برای قطعاتی که نیاز به ماشین کاری، جوشکاری، سنگ زنی یا پرداخت دارند استفاده می شود.

علاوه بر این، ساخت و تمیز کردن آنها آسان است.

304 کاربرد لوله های فولادی ضد زنگ
فولاد ضد زنگ نوع 304/304L در سرتاسر صنعت، به ویژه در فرآوری مواد غذایی، بسیار رایج است، زیرا در مواد غذایی معمولی به خوردگی اسیدی حساس نیست.

لوله فولادی ضد زنگ 316/L
انواع 316 / 316L فولاد ضد زنگ آستنیتی با مولیبدن اضافه شده است. در مقایسه با فولاد ضد زنگ نوع 304 / 304L، مولیبدن مقاومت در برابر خوردگی کلی بهتری دارد. فولاد ضد زنگ نوع 316 / 316L می تواند چقرمگی و خواص مکانیکی عالی را در دماهای زیر صفر ارائه دهد.

لوله
مشخصات
لوله فولادی ضد زنگ نوع 316 / 316L برای استفاده در کاربردهایی طراحی شده است که به استحکام، چقرمگی و کارایی بالا و همچنین افزایش مقاومت در برابر خوردگی نیاز دارند. در مقایسه با فولاد ضد زنگ 304، آلیاژ حاوی درصد بیشتری از مولیبدن و نیکل است که مقاومت در برابر خوردگی را بهبود می بخشد. بنابراین، می تواند یک ماده ایده آل برای استفاده در محیط های سخت باشد.

کاربردهای لوله فولادی ضد زنگ 316/316L
لوله بدون درز نوع 316 / 316L برای انتقال فشار مایعات یا گازها در صنایع تصفیه آب، تصفیه فاضلاب، پتروشیمی، شیمیایی، دارویی و سایر صنایع استفاده می شود. و کاربردهای ساختاری شامل نرده ها، پست ها و لوله های پشتیبانی برای آب شور و محیط های خورنده است.

در مقایسه با فولاد ضد زنگ نوع 304، لوله فولادی ضد زنگ نوع 316 جوش پذیری کمتری دارد، بنابراین به اندازه لوله های جوش داده شده استفاده نمی شود، مگر اینکه مقاومت در برابر خوردگی بالاتر از قابلیت جوشکاری بیشتر باشد.