استفاده از گلدان پلاستیکی در اهواز به عنوان ظرف حبوبات

گلدان پلاستیکی در اهواز فایبرگلاس سبک وزن لیلی نیز مصنوعی هستند، اما به جای اینکه از پلاستیک قالبی ساخته شوند، از الیاف فایبر گلاس مخلوط شده با رزین هایی تشکیل شده اند که به اشکال مختلف در می آیند. در نگاه اول، ظروف فایبر گلاس حتی ممکن است با بتن، کوتا یا حتی چوب اشتباه گرفته شوند، زیرا تطبیق پذیری این ماده باورنکردنی است.

مزایای

اینها می توانند ظروف کاشت بسیار ظریف و مناسب برای باغ های طراح باشند. فایبرگلاس ماده ای بسیار سبک تر از خاک رس یا سرامیک است. گلدان پلاستیکی ها بسیار بادوام هستند. بر خلاف خاک رس که به تدریج در اثر آب و هوا تجزیه می شود، گلدان پلاستیکی فایبر گلاس می توانند تقریباً برای مدت نامحدودی دوام بیاورند.

معایب

ظروف ارزان قیمتی وجود ندارد. هزینه ها می تواند تقریباً هزینه قابلمه های سرامیکی گران قیمت باشد.

الیاف فایبرگلاس می توانند به مرور زمان فرسوده شوند و از بین بروند و ظاهری نازک به گلدان پلاستیکی ببخشند. شستشوی شدید قدرت نیز می تواند به آنها آسیب برساند.

گلدان های فایبرگلاس خود را در پایان هر فصل باغ تمیز کنید، با دست بشویید و نگهداری کنید. در حالی که آنها می توانند در زمستان در فضای باز زنده بمانند، اگر برای زمستان محافظت شوند، عمر بیشتری خواهند داشت.

گلدان

با ظروف بزرگ، قبل از پر کردن با خاک، آنها را در محل نهایی خود قرار دهید. اگر گلدان پلاستیکی به اطراف جابجا می شود، کف آن را با یک لایه از بطری های پلاستیکی خالی در بسته پر کنید تا وزن آن کم شود.

برخی از زیباترین ظروف از بتن ساخته شده اند. رنگ ها و شکل ها می توانند ظریف و ظریف باشند. تنها ایراد آن وزن است – آنها می توانند به طرز مضحکی سنگین باشند. هایپرتوفا ظاهری بتن دارد اما سبک تر است.

Hypertufa یک بتن سبک است که اغلب به عنوان یک پروژه DIY انجام می شود. ظروف هایپرتوفا با استفاده از مخلوطی از بتن، پیت ماس و پرلیت یا ورمیکولیت ساخته می شوند که سپس در قالب ریخته می شوند یا به سادگی با دست شکل می دهند.

می‌توانید با استفاده از یک سبد، برگ، صدف یا سایر وسایل تزئینی گلدان‌های بافت‌دار درست کنید تا نقش‌ها را در گلدان پلاستیکی های تمام‌شده مهر و موم کنید. Hypertufa چند هفته طول می کشد تا درمان شود، بنابراین یک پروژه بهاری خوب است.