با انبه در بازار مشهد تمام لکه های صورت خود را از بین ببرید

انبه در بازار مشهد با گوشت شیرین و آبدار خود نه تنها خوشمزه، بلکه سالم نیز هست. میوه استوایی ممکن است حاوی مقدار زیادی قند باشد، اما دارای بار متمرکزی از مواد مغذی است: آنها از سلول‌ها محافظت می‌کنند، سیستم ایمنی را تقویت می‌کنند و پوستی زیبا را تضمین می‌کنند.

انبه سرشار از ویتامین‌هایی است که از سیستم ایمنی بدن حمایت می‌کنند، بینایی را تقویت می‌کنند و همچنین زیبایی را تضمین می‌کنند. پوست . ماده گیاهی ثانویه منگیفرین موجود در انبه در طب سنتی داروی موثری برای درمان بیماری های مختلف به شمار می رود.

هنگامی که به طور منظم خورده شود، دروپه همچنین هضم را بهبود می بخشد و سلامت روده را بهبود می بخشد. شیرین و آبدار – این همان چیزی است که گوشت زرد انبه مزه دارد. دروپه محبوب روی درختان رشد می کند و می تواند تا 2 کیلوگرم وزن داشته باشد. انبه در اصل از هند می آید. بیش از 4000 سال است که در آنجا کشت می شود و میوه ملی محسوب می شود.

در همین حال، میوه ها نیز از برزیل، پاکستان، مکزیک، آفریقا و ماداگاسکار می آیند. بسته به تنوع می توانند زرد، قرمز، نارنجی یا سبز باشند. بنابراین رنگ اجازه نمی دهد تا هیچ نتیجه ای در مورد رسیده بودن انبه گرفته شود.

در آشپزخانه، انبه فقط به دسر، آب میوه، مربا و کیک تبدیل نمی شود. پالپ همچنین یک افزودنی شیرین به غذاهای خوش طعم مانند کاری یا سالاد است. پس از خرید انبه، بهتر است آن را در دمای اتاق نگهداری کنید و سریع مصرف کنید.

انبه

اما انبه نه تنها طعم خوشمزه ای دارد. این یک بمب ماده حیاتی واقعی است که می تواند با مواد مختلف خود از بسیاری جهات از سلامت ما حمایت کند. به عنوان مثال، انبه حاوی بسیاری از ویتامین ها و سایر مواد مغذی است که باعث افزایش متابولیسم، محافظت از سلول ها و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

بی جهت نیست که انبه در هنرهای سنتی شفابخش بسیاری از مردمان به عنوان یک درمان طبیعی برای بیماری های مختلف در نظر گرفته می شود.انبه نه تنها طعم لذیذی دارد. آنها همچنین حاوی طیف وسیعی از مواد مغذی مختلف هستند که به طرق مختلف از بدن ما حمایت می کنند. در اینجا علاوه بر ویتامین C، ویتامین E و اسید فولیک، بتاکاروتن نیز باید ذکر شود.

این یک پیش ساز ویتامین A است که برای فرآیندهای مختلف بدن (به عنوان مثال تجدید سلول، بینایی یا سیستم ایمنی) مهم است. از طرف دیگر، اسید فولیک از تقسیم سلولی حمایت می کند و ویتامین C سیستم ایمنی را تقویت می کند.

علاوه بر این، انبه مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم و کلسیم و همچنین مواد گیاهی ثانویه و مقدار زیادی فیبر را فراهم می کند. این دومی تضمین می کند که هضم و روده ها به خوبی کار می کنند.