با دستگاه فشار خون mdf صدای ضربان قلب خود را بشنوید

استفاده از دستگاه فشار خون mdf بلوتوث و برنامه مربوط به آن بسیار آسان و شهودی است. خود دستگاه خوانش‌های ثابتی را ارائه می‌کند که می‌توان آنها را میانگین کرد. به علاوه، دارای یک کاف مناسب برای اکثر بازوها، هر دو گزینه شارژ باتری و دیوار، و یک صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه است.

برای افرادی که می‌خواهند از دردسر یا نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی ناشی از اتصال برنامه اجتناب کنند، این مانیتور اساساً همان انتخاب برتر ما است. اما ظرفیت بازیابی خودکار داده ها یا میانگین قرائت ها را ندارد.

این دستگاه یکپارچه با بلوتوث سازگار و به اندازه کافی برای پیمایش آسان است، اما در حالی که صفحه نمایش روی کاف نور پس‌زمینه دارد، کوچک است و خواندن آن دشوار است. با این حال، برخلاف دیگر انتخاب‌های ما، Evolv می‌تواند تعداد نامحدودی کاربر را در خود جای دهد.

دستگاه فشار خون

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، تقریبا نیمی از آمریکایی ها فشار خون بالا (معروف به فشار خون بالا) دارند. فشار خون بالا قلب شما را مجبور می کند تا سخت تر کار کند و باری را بر روی بقیه بدن شما تحمیل می کند. فشارسنج خانگی یک دستگاه تشخیصی نیست، بلکه ابزاری است که به شما کمک می کند فشار خون خود را بین معاینات پیگیری کنید.

انجمن قلب آمریکا فشار خون بالا را اینگونه تعریف می کند که میزان سیستولیک بالای 130، یا قرائت دیاستولیک بیش از 80 میلی متر جیوه برای بزرگسالان بالای 20 سال و پیش فشار خون 80/120 میلی متر جیوه یا بالاتر باشد. این اعداد به فشار خون در برابر دیواره عروق خونی شما اشاره دارد. اولین عدد فشار سیستولیک است که هنگام ضربان قلب اندازه گیری می شود. عدد دوم فشار دیاستولیک است که وقتی قلب بین ضربان ها استراحت می کند اندازه گیری می شود.

مانیتورهای بالای بازو که با لمس یک دکمه به طور خودکار باد می شوند
مانیتورهای بازو که کاربر را ملزم به پمپاژ مثانه می کند تا آنها را به صورت دستی باد کند
مانیتورهایی که فشار خون را در مچ دست اندازه گیری می کنند