جعبه مقوایی بسته بندی شده ای که در آب تغییر رنگ می دهد

آیا می دانید که هالووین چگونه با کدو حلوایی همراه است … خوب، هر چیزی؟ خوب، کریسمس دقیقاً یکسان است، فقط همه چیز در مورد شیرینی زنجبیلی، دارچین و شیرینی زنجبیلی با دارچین است.

بنابراین، طبیعی است که در مقطعی از زندگی شما یک سبد هدیه دریافت کنید که فقط حاوی مواد شیرینی زنجفیلی است، مانند مردان شیرینی زنجفیلی، خانه های شیرینی زنجفیلی و تزئینات شیرینی زنجفیلی.

بهترین کاری که می توانید با چنین جعبه مقوایی بسته بندی انجام دهید این است که از آن به عنوان یک قطعه مرکزی برای میز شام خود استفاده کنید و شاید به فردی که سبد هدیه را به شما هدیه داده است، هدیه دهید.

نکته جالب در مورد این دسر سنتی این است که تهیه آن در خانه بسیار آسان است و برای درست کردن یک دسته مناسب به ابزار خاصی نیاز ندارید و مهارت خاصی دارید.

در واقع، وقتی صحبت از شیرینی زنجبیلی می شود، همه چیز به تخیل شما بستگی دارد، اینکه قصد دارید چه شکلی به آن بدهید، و اینکه آیا لعاب کافی برای تزیین آن به شکلی که دوست دارید دارید یا خیر.

جعبه

البته، این نوشته فقط در مورد سبدهای هدیه کریسمس است که حاوی مواد شیرینی زنجبیلی است، اما ما می خواهیم به این نکته نیز اشاره کنیم که همیشه می توانید مقداری آب نبات را در یک نوع دیگر سبد هدیه قرار دهید و آنها را جشن تر از آنچه که قبلا بودند، کنید!

سبدهای هدیه کریسمس یک حیوان خانگی جدید

ما در DIYs می‌دانیم که داشتن حیوان خانگی مسئولیت بزرگی است و نباید آن را هدیه کرد مگر اینکه شخصی که آن را دریافت می‌کند به خوبی از آن مراقبت کند، اما اگر این چیزی است که اصلاً نگران آن نیستید، پس درست بروید. جلوتر و با یک بچه خز جدید، تنهایی آنها را از بین ببرید!

توله سگ ها و بچه گربه ها حیوانات خانگی بسیار خوبی هستند و اگر در جمع دوستان و خانواده به آنها هدیه دهید، احتمالاً در مرکز توجه قرار خواهند گرفت.

برای کمی بیشتر روحیه کریسمس، توصیه می کنیم حیوان خانگی جدید را مجبور کنید یک پاپیون قرمز بزرگ با یک کارت تبریک بزرگ بپوشید که روی آن نوشته شده است: “آیا شما مامان/پدر جدید من هستید؟”.

با این حال، این تنها راهی نیست که می توانید هدیه خود را در دریایی از دیگر هدایای کریسمس متمایز کنید.