حوله لباسی کودکی که رویاهای کودکان را تعبیر می کند

چگونه حوله را خشک کنیم؟ برای اینکه پارچه دوباره پف کند، مهم است که حوله لباسی کودک را قبل از آویزان کردن تکان دهید. اگر از خشک کن استفاده می کنید، توصیه می شود آنها را در دمای پایین خشک کنید، زیرا گرما می تواند به پارچه آسیب برساند. همچنین آنها را برای مدت طولانی در خشک کن نگذارید، زیرا خشک کردن بیش از حد می تواند الیاف را بشکند.

بین یک دوش و دوش دیگر، توصیه می کنیم حوله را روی یک میله قرار دهید تا صاف قرار گیرد. این به آنها اجازه می دهد هوا بهتری داشته باشند و خیلی سریعتر از آویزان کردن آنها به قلاب خشک شوند.

نکته مادربزرگ: اگر می خواهید حوله هایتان نرمی خود را حفظ کنند، هنگام شستن آن ها یک فنجان کوچک سرکه سفید به آن اضافه کنید.
چگونه آنها را نجات دهیم؟

برای اینکه حوله های شما در شرایط بهتری نگهداری شوند، باید آن ها را به درستی تا کنید و در کمد یا جایی که به راحتی گرد و غبار را جمع نمی کنند، نگهداری کنید. بسته به فضایی که دارید می توانید آنها را به صورت تا شده یا رول شده نگهداری کنید. ترفند حوله رول شده مخصوصاً زمانی مفید است که فضای زیادی نداریم، زیرا به ما امکان می دهد واحدهای بیشتری را ذخیره کرده و به راحتی آنها را بدون خراب کردن بقیه حوله ها جدا کنیم.

همچنین نگهداری آنها در فضای خشک و خنک راحت است، بنابراین، اگرچه برای همه ما راحت تر است، اما بهتر است از نگهداری آنها در حمام خودداری کنیم. به این ترتیب از رطوبت اضافی جلوگیری خواهید کرد.

حوله

آنها را خوب انتخاب کنید
1/8
آنها را خوب انتخاب کنید
مهمتر از همه، باید در نظر داشته باشید که مهم ترین فاکتور در هنگام خرید حوله های جدید، موادی است که با آن ساخته شده اند. اگر پارچه ها و الیاف طبیعی را انتخاب کنیم، نه تنها از آلرژی های احتمالی و واکنش های ناخواسته پوستی جلوگیری می کنیم، بلکه ماندگاری بیشتری نیز خواهند داشت. به همین ترتیب باید در نظر داشته باشید که ضخامت حوله میزان جذب آن را مشخص می کند. در مورد عنصر تزئینی، نگران نباشید! مدل‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های زیادی وجود دارد که برای اولویت دادن به کمیت نیازی نیست از آن صرف نظر کنید.

چند حوله باید داشته باشم؟
2/8
چند حوله باید داشته باشم؟
تا زمانی که برای هر یک از اعضای خانواده دو دسته حوله دارید، مقدار زیادی حوله دارید. بنابراین، اگر مثلاً 4 نفر در خانه هستید، توصیه می کنیم که 8 حوله بزرگ، 8 حوله دستی و 8 حوله بیدی داشته باشید. علاوه بر این، نگه داشتن یک دو حوله بزرگ و دو حوله متوسط ​​دیگر نیز در صورت آمدن بازدیدکنندگان یا اتفاقات غیرقابل پیش بینی ایده خوبی است.

توصیه دیگری که می تواند به شما کمک کند این است که ست های حوله خود را با رنگ های مشابه خریداری کنید، بنابراین ترکیب آنها برای شما بسیار راحت تر خواهد بود و مجبور نیستید همیشه کل ست حوله ها را با هم بشویید.