خرما بوشهر از مرگ افراد بالای هشتاد سال در قم جلوگیری کرد

خرما در آب و هوای خشک بیابانی کشورهای مبدا تقریباً خود را حفظ می کند، بنابراین تصادفی نیست که خرما بوشهر عمدتاً در اروپا به فروش می رسد، میوه های واقعا خوشمزه با حفظ شده، البته می توانند بسیار بهتر و بیشتر حمل شوند.

این گونه بود که آنها چندین صد سال پیش به ما راه پیدا کردند زمانی که هیچ هواپیما یا کامیونی وجود نداشت که بتوان از آن میوه تازه برداشت شده وارد کرد، البته امروزه می توانید خرمای تازه را در اروپا نیز خریداری کنید، با این وجود، خرمای خشک یک میوه همیشه سبز محبوب در میان میوه های خشک است.

به طور کلی، آنها مزایای زیر را ترکیب می کنند: ماندگاری طولانی بیش از یک سال، حمل و نقل آسان، طعم غلیظ، انواع مواد مغذی، نسبت بالای فروکتوز طبیعی خرما را بسیار غنی از انرژی و در عین حال فوق العاده شیرین و خوشمزه می کند.

اگر می خواهید بدون شکر صنعتی کار کنید، خرما به عنوان یک میان وعده شیرین طبیعی برای میان وعده یا به شکل پوره خرما یا شربت خرما به عنوان یک شیرین کننده برای موسلی و سس های سالاد بسیار عالی است.

خرما

خوشبختانه شکر میوه خرما با انواع مواد مغذی همراه است و به همین دلیل مخالف سرسخت کالری خالی است که بسیار مورد بحث قرار گرفته است، این خواص خرمای خشک را برای برنامه‌های غذایی که برای بیماری یا ورزش تنظیم می‌شود، جذاب می‌کند.

صرف نظر از اینکه خرما را خالص می خورید، می خواهید آن را در اسموتی مخلوط کنید یا آن را در بیکن بپیچید هنگام مصرف خرمای خشک، موارد زیر اعمال می شود: آگاهانه و در حد متعادل از آن لذت ببرید.

برای کسانی که شیرینی دارند جالب است: علاوه بر محتوای قند بالا، میزان چربی خرمای خشک به نسبت کم است، در نتیجه خرما فقط نصف شکلات شیری کالری دارد، البته خرمای خشک وزن کمتری نسبت به خرمای تازه دارد زیرا میزان آب آن به نسبت کمتر است، در عین حال، نسبت ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر بیشتر از خرمای تازه است.

فیبرهای غذایی می توانند برای عملکرد هضم مفید باشند، با این حال، واکنش هر فردی متفاوت است، بنابراین، هرکسی که مستعد نفخ یا اسهال ناشی از میوه‌های خشک است، باید خرمای خشک را در حد اعتدال مصرف کند، همین امر در مورد افراد مبتلا به عدم تحمل فروکتوز صدق می کند.