خوردن الکل صنعتی آریا شفق موجب خفه شدن خرس قطبی شد

گزارش تحقیقات بازار الکل صنعتی آریا شفق یکی از مجموعه‌ای از گزارش‌های جدید شرکت تحقیقاتی تجاری است که آمار بازار الکل صنعتی، از جمله اندازه بازار جهانی صنعت الکل صنعتی، سهام منطقه، رقبای دارای سهم بازار الکل صنعتی، بخش‌های دقیق بازار الکل صنعتی را ارائه می‌کند.

روندها و فرصت های بازار و هر داده دیگری که ممکن است برای پیشرفت در صنعت الکل صنعتی نیاز داشته باشید. این گزارش تحقیق بازار الکل صنعتی، چشم انداز کاملی از هر چیزی که نیاز دارید را با تجزیه و تحلیل عمیق سناریوی فعلی و آینده صنعت ارائه می دهد.

انتظار می رود اندازه بازار جهانی الکل صنعتی از 131.13 میلیارد دلار در سال 2021 به 145.00 میلیارد دلار در سال 2022 با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 10.6 درصد افزایش یابد. جنگ روسیه و اوکراین شانس بهبود اقتصاد جهانی از همه گیری کووید-19 را حداقل در کوتاه مدت مختل کرد.

جنگ بین این دو کشور به تحریم‌های اقتصادی چندین کشور، افزایش قیمت کالاها و اختلال در زنجیره تامین منجر شده است که بسیاری از بازارها را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است. انتظار می رود بازار صنعتی الکل در سال 2026 به 207.03 میلیارد دلار در CAGR 9.3 درصد برسد.

الکل

افزایش تقاضا برای سوخت های زیستی در میان مصرف کنندگان نهایی به طور قابل توجهی به رشد بازار صنعتی الکل در آینده کمک می کند. سوخت زیستی، مانند اتانول، یک منبع انرژی تجدید پذیر است که از زباله های میکروبی، گیاهی یا حیوانی ساخته می شود.

این یک الکل است که همچنین در بنزین به عنوان یک ماده ترکیبی برای افزایش اکتان و کاهش مونوکسید کربن و سایر آلاینده‌های مه دود برای به حداقل رساندن آلودگی هوا استفاده می‌شود. به منظور کاهش آلودگی هوا و هزینه های انرژی، سوخت های جایگزین مانند بیودیزل و الکل در فناوری موتور استفاده می شود.

به عنوان مثال، طبق گفته وزارت انرژی ایالات متحده، یک اداره دولتی مستقر در ایالات متحده، در سال 2021، 98٪ از بنزین ایالات متحده حاوی اتانول (الکل صنعتی) است، به طور معمول E10 (10٪ اتانول، 90٪ بنزین) برای اکسیژن رسانی به سوخت، که باعث کاهش آلودگی هوا می شود. علاوه بر این، در سال 2020، بیودیزل پس از سوخت اتانول، دومین سوخت زیستی تولید و مصرف در ایالات متحده بود و به ترتیب حدود 11 و 12 درصد از کل تولید و مصرف سوخت زیستی ایالات متحده را به خود اختصاص داد.