دختری با فروش ام دی اف فایبرگلاس یک شب میلیاردر شد

بالاخره تصمیم گرفتید آن مبلمان قدیمی یا نیمه شکسته را بازسازی کنید و شروع به جستجوی جایگزین کردید. شما به دنبال یک مبلمان جدید مدرن و کاربردی و در صورت امکان ارزان هستید و متوجه می شوید که بیشتر مبلمان از ام دی اف فایبرگلاس تشکیل شده است.

شما تعجب می کنید، ام دی اف چیست؟ از مبلمان چوبی سنتی بهتر است یا بدتر؟ به چه مراقبتی نیاز دارید؟ آیا بعد از دو روز خراب نمی شود؟… سر شما پر از سؤالات و تردیدها شده است، اما نگران نباشید، در Muebles San Francisco ما خوشحالیم که به شما در حل آنها کمک می کنیم. برای این کار این مقاله در مورد مبلمان ام دی اف را آماده کرده ایم که امیدواریم ایده های شما را روشن کند. اگر نه، دریغ نکنید که به ما بگویید! و ما شخصاً برای شما توضیح خواهیم داد.

ام دی اف: چیه؟
قبل از شروع صحبت در مورد مبلمان ام دی اف، مهم است که توضیح دهیم ام دی اف چیست. ام دی اف یک ترکیب آلی است که می تواند با سایر مواد واکنش داده و رزین های ام دی اف را ایجاد کند. این ماده مصنوعی سخت و بسیار مقاوم است که در پوشش مبلمان، چسب و چسب استفاده می شود.

وقتی از مبلمان ام دی اف صحبت می کنیم، در واقع به مواد پلاستیکی که تخته های چوبی را می پوشاند، اشاره می کنیم. تخته ام دی اف چیزی نیست جز یک تخته پوشیده شده با ورق ام دی اف.

ام دی اف

تخته هایی که این ام دی اف ها روی آنها اعمال می شود صفحاتی هستند که از ذرات چوب به هم چسبیده با رزین تشکیل شده اند. آنها را با نام تخته های MDP یا تخته ذرات با چگالی متوسط ​​(از انگلیسی Medium Density Particles) می شناسند.

این تخته های ام دی اف سبک تر هستند که کار با آنها را بسیار آسان می کند. علاوه بر این، آنها ضد آب هستند که به آنها مقاومت زیادی در برابر رطوبت می دهد. امروزه تنوع رنگ ها و بافت ها بسیار زیاد است. با توجه به تمام این خواص، این تخته های ام دی اف گزینه ای عالی برای ساخت مبلمان دکوری هستند.

آیا چوب ام دی اف است؟
ام دی اف چوب را شبیه سازی می کند، اما اینطور نیست. در واقع، صفحات ام دی اف صفحات کنگلومرا را می پوشانند، که مانند خود چوب از درختان می آیند. بعداً می توانید تمام مزایای ملامینه را بخوانید، اما ما قبلاً پیش بینی می کنیم که خوبی ام دی اف این است که می تواند هر رنگی را به خود بگیرد. به عبارت دیگر، اگر یک مبلمان چوبی به رنگ خاصی می خواستید، می توانید آن را به آن رنگ و ملامینه تهیه کنید.