دستگاه بسته بندی حبوبات

طیف وسیعی از دستگاه های آب بندی و بسته بندی حبوبات ما به طور خاص برای صنعت لوبیا ساخته شده است. ما ماشین های خود را به مشتریان در سرتاسر جهان می فروشیم تا به آنها کمک کنیم تا تولید Bean خود را سرعت بخشند. هنگام راه‌اندازی یک شرکت Bean، بیشتر مالکان از همان ابتدا روی ماشین‌آلات سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، در عوض مواد Bean خود را با دست بسته‌بندی می‌کنند. از آنجایی که آنها شروع به رشد می کنند، این روش مقیاس پذیر نیست و اینجاست که طیف ماشین های پرکن Bean و دستگاه های آب بندی حرارتی پیوسته ما وارد می شود.

دستگاه بسته بندی

مزایای دستگاه بسته بندی

ده‌ها شرکت که از دستگاه‌های بسته‌بندی وزن لوبیا و سیلرها استفاده می‌کنند، از مزایای زیر بهره‌مند شده‌اند:

✓ افزایش سطح بهره وری
✓ فرآیندهای بسته بندی ساده
✓ بازگشت سریع سرمایه در بسیاری از موارد کمتر از 3 ماه.

دستگاه بسته بندی حبوبات توصیه شده
ما طیف وسیعی از دستگاه های پرکن و توزین حبوبات را به طور خاص برای صنعت حبوبات مثل لوبیا چیتی خمین می فروشیم. فقط Bean خود را در قیف بالایی قرار دهید، وزن مورد نظر خود را تنظیم کنید و دستگاه پرکن ما مقدار دقیق آن را در بسته بندی دلخواه شما توزیع می کند تا زمانی که به آن بگویید متوقف شود. استفاده از آنها آسان است، نیازی به نگهداری ندارند و خارج از جعبه کار می کنند.

دستگاه آب بندی لوبیا توصیه شده
وقتی لوبیا شما بسته بندی شد، آیا آن کیسه ها نیاز به آب بندی دارند؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم محدوده دستگاه آب بندی Bean ما آب بندی عمودی و آب بندی افقی را ارائه می دهد. یک دستگاه گرما بند مداوم، Bean را برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر نگه می‌دارد و به محصول شما ظاهری تمیز و حرفه‌ای می‌دهد. به سادگی کیف خود را در دستگاه قرار دهید و در امتداد تسمه حرکت می کند و با سرعت بیش از 24 متر در دقیقه گرما بند می شود.

بسته بندی

از بین انواع مختلف تجهیزات بسته بندی برای حبوبات انتخاب کنید که به طور خودکار کیسه‌های پلی کوچک را وزن کرده و پر می‌کنند که البته در خواص حبوباتی مثل خواص لوبیا چیتی تاثیری ندارد، و همچنین کیسه‌های 50 پوندی تا 4000 پوندی با حبوبات را انتخاب کنید. به طور خودکار انواع کیسه ها از جمله کیسه های کوچک پلی بافته / کیسه های پلی بافته، کاغذهای چند جداره، کرفس و کیسه های فله پلی بافته آستردار/بدون آستر را پر کنید. لوبیاهای آزاد می توانند شامل لوبیا دریایی، لوبیا شمالی، لوبیا سفید، لوبیا کانلینی، لوبیا قرمز و لوبیا چیتی باشند.