دستگاه بسته بندی قهوه

مانند هر بخش، زمان با افزایش تعداد تولید، نقش مهم‌تری ایفا می‌کند. ما در بخش قهوه نیز می بینیم که با افزایش تعداد واحدهای بسته بندی شده، زمان کار به طور کارآمد اهمیت بیشتری پیدا می کند در غیر این صورت بسته بندی و فروش قهوه در مقیاس بزرگ به سادگی غیرممکن است.

بنابراین تداوم فرآیند بسته بندی برای مشتریان ما در این بخش بسیار مهم است. ماشین آلات بسته بندی آئودیون انواع مختلفی از ماشین آلات را برای این تولیدکنندگان قهوه ارائه می دهد، در این مقاله به سیل های تسمه پیوسته می پردازیم.

دستگاه بسته بندی

فرآیند بسته بندی

سیلر تسمه دستگاه ایده آلی برای پردازش تعداد زیادی بسته دانه قهوه است که با لیوان یکبار مصرف قهوه نوشیده می شود. همانطور که از نام آن مشخص است، بسته ها روی یک تسمه نقاله قرار می گیرند و سپس مهر و موم می شوند: پردازش با استفاده از نوار نقاله باعث بهبود کارایی و تداوم فرآیند بسته بندی می شود.

ماشین آلات بسته بندی برای بازار قهوه درجه یک
برای بالاترین سطح بازار قهوه، می‌خواهیم درزگیر کمربند پیوسته D 545 AV برای دانه‌های قهوه را مورد توجه قرار دهیم.

بسته بندی دانه های قهوه با استفاده از دستگاه بسته بندی D 545 AV
این تسمه بند پیوسته برای بسته بندی دانه های قهوه عالی است.

چرا این دستگاه را انتخاب کنید؟
این دستگاه راه حلی برای شرکت هایی است که تداوم فرآیندها نقش برجسته ای دارد. این تسمه بند پیوسته تولید تا 1000 بسته در روز را ممکن می سازد. به لطف قابلیت تنظیم دما، سرعت و ارتفاع با استفاده از کنترل پنل دیجیتال. برای ارتفاع های مختلف کیسه، سیلر را می توان موتوردار در ارتفاع های از پیش تعیین شده مختلف قرار داد.

بسته بندی

به صفحه محصول بروید
در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه بسته بندی قهوه و مشخصات آن از لینک صفحه محصول استفاده نمایید. رومیزی D45 AV برای کیسه های قهوه کوچک 250-500 گرمی مناسب است. برای کیف های بزرگتر یا سرعت تولید بالا می توانیم مدل کف D552 AVT را ارائه دهیم. که با دانستن طرز تهیه قهوه اسپرسو با شیر جوش می توانید یک قهوه فوق العاده بنوشید.

کیفیت و خدمات
ما در Audion Packaging Machines سطح ثابتی از کیفیت را ارائه می دهیم: هر دستگاه از موادی ساخته شده است که با قوانین اروپایی مطابقت دارد. این چیزی است که ما را از سیلرهای دستی ارزان‌تری که در بازار ارائه می‌شوند متمایز می‌کند. و این واقعیت که ما قادریم سطح کیفیت ثابتی را تضمین کنیم دلیلی است که ما خدمات را در سراسر جهان ارائه می دهیم!