دستگاه بسته بندی مرکبات

مرکباتی مانند پرتقال، ماندارین، لیمو، لیموترش و گریپ فروت همگی از محبوب ترین و پرتقاضاترین میوه ها در جهان هستند، به این معنی که در بازار امروزی نیز از رقابتی ترین ها هستند. پس از سال‌ها تحقیق بازار، مهندسی و توسعه نرم‌افزار، تیم مهندسین ما در ایتالیا خط بهینه دسته‌بندی و بسته‌بندی مرکبات را طراحی کرده‌اند که نیازهای خاص بازار شما را به محصولی تبدیل می‌کند که کاملاً با نیازهای مشتری شما مطابقت دارد و جایگاه مناسبی در قفسه دارد.

دستگاه بسته بندی

 

بسته بندی مرکبات

دستگاه بسته بندی نوری ما مرکبات شما را مثل لیمو ترش جهرم بر اساس پارامترهایی که برای وزن، اندازه، شکل، رنگ، کیفیت خارجی و کیفیت داخلی تعیین می کنید، انتخاب می کند.

تجربه ما در طراحی راه حل های بسته بندی کلید در دست بیش از 30 سال است. امروزه ما در ساخت مقرون به صرفه ترین و تمام اتوماتیک ترین بسته بندی مرکبات از تغذیه تا بسته بندی تخصص داریم. خطوط تفکیک مرکبات ما مطابق با سخت‌ترین استانداردهای اتحادیه اروپا هستند و می‌توانند با احتیاط تمام انواع مرکبات شما را با سرعت فوق‌العاده بالا اداره کنند و در عین حال نتایج بازرسی کیفیت ثابت و قابل اعتمادی را حفظ کنند. سیستم‌های مرتب‌سازی نوری ما برای مرکبات شامل یک تنظیم دقیق محاسبه شده از نور قطبی و دوربین‌های مادون قرمز و وضوح بالا است که با سرعت بسیار بالا چندین عکس از هر میوه می‌گیرد. در نتیجه، یک نرم افزار اختصاصی بسته بندی بینایی، رسیده بودن و محتوای بریکس مرکبات، وزن و اندازه هر محصول و وجود عیوب کیفی مانند کبودی، لک و شکل نامنظم را بررسی می کند.

بسته بندی

مرکبات به صورت عمده به اندازه چند سبدمیوه در ورودی خط بسته بندی مرکبات با استفاده از سیستم تخلیه خودکار تخلیه می شوند و یا به صورت دستی توسط کارگران تخلیه می شوند. سپس پرتقال ها به صورت بصری بر روی تسمه نقاله غلتکی مخصوص با چراغ های بالای سر بازرسی می شوند. کارگران مرکبات فاسد و له شده را از بین می برند زیرا ممکن است باعث ایجاد مشکلات بهداشتی در طول خط شوند و می توانند عملکرد تاسیسات را مختل کنند.

در مرحله بعد، پرتقال ها با استفاده از ماشین لباسشویی و برس مخصوص مرکبات تمیز می شوند. ماشین لباسشویی آب و مواد ضدعفونی کننده را روی میوه ها اسپری می کند تا رشد قارچ ها و باکتری ها را کاهش دهد. برس های مخصوص موی اسب پرتقال ها را جلا می دهند و محلول ضدعفونی کننده را روی سطح آنها پخش می کنند. همچنین می توان از موم های محافظ مرکبات استفاده کرد که: از قرار گرفتن مرکبات در معرض قارچ کش ها جلوگیری می کند، ماندگاری آنها را افزایش می دهد و ظاهر آنها را افزایش می دهد.