دستگاه بسته بندی مواد غذایی

دستگاه بسته بندی مواد غذایی DS-B700 می تواند از دستگاه های بسته بندی اتوماتیک با مواد بسته بندی مختلف مانند OPP/PE/PVC/CPP/KOP/فیلم آلومینیومی استفاده کند.

با موقعیت یابی و برش خودکار، اندازه بسته بندی را می توان تنظیم کرد، کدگذاری خودکار، تغذیه کمکی، برچسب زدن، تورم، خاموش شدن موقعیت، یادآوری خود تشخیص خطا و سایر عملکردها، این یک دستگاه بسته بندی بالش مواد غذایی با فناوری پیشرفته است. این دارای مزایای عملکرد کامل، ظرفیت زیاد، کار پایدار، عملکرد ساده و غیره است.

دستگاه بسته بندی

این یک تجهیزات ضروری برای شرکت های تولید مواد غذایی مانند سوپرمارکت های میوه و سبزیجات، مزارع بزرگ و کارخانه های مواد غذایی از جمله پودر زیره سبز است. ماشین آلات مواد غذایی IKE در خدمت به صنعت فرآوری مواد غذایی تخصص دارد. دارای تجربه و پتنت های فنی غنی در زمینه شستشوی مواد غذایی، پوست کندن میوه، برش مواد غذایی، خشک کردن مواد غذایی و بسته بندی مواد غذایی می باشد.

بیشتر بخوانید: بسته بندی مواد غذایی

این شرکت دارای طیف گسترده ای از محصولات در سوئیس، آلمان، اتریش، هند، تایلند و سایر کشورها می باشد. ایستگاه خدمات و سالن نمایشگاه ماشین آلات مواد غذایی می تواند طیف کاملی از راه حل ها را از ساختمان کارخانه تا ساختمان خط تولید مواد غذایی به مشتریان ارائه دهد. تیم IKE آزمایش‌های پردازشی متعددی را روی مواد غذایی مختلف مانند میوه‌ها و سبزیجات، گوشت، غذاهای دریایی، ادویه‌ها، از جمله شستشوی سبزیجات، پوست‌کردن میوه، برش و برش غذا، خشک کردن غذا و بسته‌بندی مواد غذایی انجام داده است.

ما می توانیم پارامترهای پردازش و تصاویر و فیلم های اثر پردازش شده را در هر زمان ارائه دهیم تا مشکلات فنی و تجهیزات مختلف پردازش مواد غذایی را برای مشتریان حل کنیم. به تماس با ما خوش آمدید، نیازهای خود را تامین کنید، ما مناسب ترین راه حل را به شما ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: بسته بندی مواد غذایی خشک 

Line Equipment به مدت 30 سال است که ماشین های VFFS را با بیش از 400 دستگاه نصب شده در سراسر جهان که به دلیل قابلیت اطمینان آنها مشهور هستند، می سازد. کل مجموعه کیسه‌های LE VFFS از فولاد ضد زنگ ساخته شده است تا حتی با سخت‌ترین محیط‌ها هم سازگار باشد و در میان بسیاری از کاربردها، آنها را به ماشین‌های غذای مرطوب عالی تبدیل می‌کند.

از آنجایی که هر دستگاه برای مطابقت با کاربرد خاص شما طراحی و بهینه شده است، می‌توان آن‌ها را برای قرار دادن در خط تولید شما از جمله آرد گندم به‌عنوان واحدهای مستقل یا به‌عنوان یک دستگاه دوقلو، در انتخابی از سرووهای متناوب، کامل یا، در صورت لزوم، حرکت پیوسته، برای زمانی عرضه کرد. شما نیاز به پر کردن ملایم تری برای میوه ها یا محصولات برگ دار مانند برگ کاهو دارید.