دستگاه تصفیه آب خانگی دست دومی که با بالاترین قیمت در بازار تبریز به فروش رسید

دستگاه تصفیه آب خانگی دست دوم برای حفظ سلامتی شما در فضای باز مهم است. همه منابع آب ناامن نیستند، اما حتی بکرترین منبع نیز می تواند شما را بیمار کند. اگر دام، حیات وحش یا انسان می توانند به منطقه ای برسند، آلودگی هایی که از طریق مدفوع آنها منتقل می شوند نیز ممکن است.

با کاوش بیشتر و بیشتر ما در مکان های وحشی، سطح آلودگی افزایش می یابد. چرا رولت روده ای بازی کنید در حالی که گزینه های زیادی برای تصفیه آب خود دارید؟
این مقاله راهنمایی در مورد انتخاب روش تصفیه آب برای استفاده در فضای باز ارائه می دهد. برای آشنایی با گزینه های سفر به خارج از کشور، آب درمانی برای سفرهای بین المللی را بخوانید.

هنگام انتخاب فیلتر آب یا سایر روش های تصفیه آب، این عوامل را در نظر بگیرید:

فیلترها در مقابل تصفیه‌کننده‌ها: بدانید از چه چیزی می‌خواهید اجتناب کنید و روش‌های اساسی برای جلوگیری از آن.
انواع فیلترهای آب و تصفیه آب: تلاش مورد نیاز برای هر نوع روش تصفیه آب و همچنین زمان آماده شدن آب برای نوشیدن متفاوت است.
نقش پیش فیلتر: اگر باید آب را از منبع کدر تصفیه کنید، لوازم جانبی ارزشمندی است.
بهترین روش‌های تصفیه آب را بشناسید: اگر برخی از دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده اولیه را رعایت نکنید، حتی بهترین فیلتر یا تصفیه‌کننده نیز مؤثر نیست.

تصفیه آب

فیلترهای آب در مقابل دستگاه های تصفیه آب
تفاوت بین فیلتر آب و تصفیه کننده آب در اندازه میکروارگانیسمی است که هر کدام با آن مبارزه می کنند:

فیلترهای آب با فشار فیزیکی کیست های تک یاخته ای (مانند کریپتوسپوریدیوم و ژیاردیا لامبلیا) و باکتری ها (مانند E. coli، سالمونلا، کمپیلوباکتر و شیگلا) عمل می کنند. اگر به ایالات متحده و کانادا سفر می کنید، این پاتوژن های بیولوژیکی نگرانی اصلی آب هستند.

خرید فیلتر آب

دستگاه‌های تصفیه آب همچنین با ویروس‌هایی که برای اکثر فیلترها بسیار کوچک هستند، مبارزه می‌کنند. اگر در مناطق کمتر توسعه‌یافته جهان سفر می‌کنید، محصولاتی را در نظر بگیرید که از ویروس‌ها نیز محافظت می‌کنند (مانند هپاتیت A، روتاویروس و نوروویروس).

خرید دستگاه های تصفیه آب

فیلترها و تصفیه کننده های آب چگونه کار می کنند
هر فیلتر و بسیاری از تصفیه‌کننده‌ها شامل یک عنصر یا کارتریج داخلی هستند، جزءی که دارای منافذ میکروسکوپی است که زباله‌ها، تک یاخته‌ها و باکتری‌ها را جذب می‌کند. با گذشت زمان، مواد متورم منافذ یک عنصر را لثه می‌کنند و نیاز به تمیز کردن و در نهایت تعویض آن دارند.