سورتینگ حبوبات + قیمت خرید فروش

قیمت سورتینگ حبوبات متفاوت است و برای هر حبوباتی یک نوع دستگاه سورتینگی ساخته شده است که با قیمت بصورت جداگانه خریداری نمایید. حبوبات سرشار از پروتئین ها، کربوهیدرات، مواد معدنی مثل آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و ویتامین A می باشد.

حبوبات جزو دانه هایی محسوب می شود که شامل دانه های عدس، لوبیا، ماش، نخود می باشد. به حبوبات بنشن نیز می گویند و فواید حبوبات آنقدر زیاد است که آن را هم تراز گوشت قرار می دهند.

سورتینگ حبوبات انواع مختلفی دارند و بر اساس نوع و ظرفیت قیمتشان متفاوت است. حبوبات دارای خاصیت های زیادی هستند و روزانه افراد مصارف زیادی دارند و می توان با ایجاد کسب و کار کوچک وارد بازار پر سود شد. قیمت دستگاه سورتینگ انواع حبوبات را می توان در لیست فروش شرکت های تولید کننده ی ماشین آلات صنعتی بدست آورد.

دستگاه های سورتینگ میوه مازندران به بسته بندی محصولات نیز مجهز هستند و با بسته بندی استاندارد می توان فروش محصولات تولیدی را افزایش داد و صادرات به کشورهای دیگر را نیز ممکن کرد تا در رقابت با کشورهای دیگر قرار گیرد

ماشینهای سورتینگ با ظرفیتهای مختلف از 1 تا 12 کاناله عرضه میگردند که ظرفیت هر کانال برای حبوبات به طور متوسط 1.5 تن در ساعت برای ریزش مواد است. ماشینها دارای دقت بالای 99.99 درصد بوده و دارای هاپر و فیدر لرزشی از جنس استیل زنگ نزن و سینی آلومینیومی آنودایز شده هستند.

سورتینگ حبوبات + قیمت خرید فروش

سورتینگ حبوبات

دستگاه سورتینگ حبوبات

دستگاه سورتیگ حبوبات بر اساس میزان درشتی و اندازه حبوبات تنظیم می شود. در حقیقت در دستگاه سورتینگ حبوبات سایز بندی یا سورت حبوبات انجام می گیرد و به آن دستگاه سورتینگ حبوبات می گویند. قیمت دستگاه سورتینگ انواع حبوبات به قطعات به کار رفته در آن بستگی دارد و به طور قطع هر چقدر بازدهی و کارایی دستگاه بالا باشد، قیمت دستگاه نیز بالا می رود.

سورت حبوبات به دو شکل بوجاری یعنی پاک کردن حبوبات. در مرحله دوم سایز بندی صورت می گیرد، یعنی محصولات ریز و درشت از هم جدا می شوند. این دستگاه در سورت انواع حبوبات مانند نخود لوبیا، عدس، ماش و دیگر محصولات و حتی غلات و پسته و خشکبار کارایی دارد. در کارخانه های تولید مواد غذایی آماده، غذاهای فست فود و دیگر مواد غذایی از این دستگاه استفاده می شود.

قیمت دستگاه سورتینگ میوه صنعتی لیزری و انواع حبوبات نسبت به ظرفیت دستگاه متفاوت است. بنابراین می توان با مراجعه به قیمت فروش دستگاه به آخرین قیمت های بروز و اپدیت شده برای دستگاه دست پیدا کرد. اما باید دقت کرد که از شرکت های معتبر خریداری کرد.

سورتینگ حبوبات

سورتینگ حبوبات قائمشهر

قیمت فروش دستگاه سورتینگ حبوبات در ساری و قائمشهر به نوع دستگاه که الکترونیکی و یا مکانیزه بودن آن مربوط است. مرتب سازی و درجه بندی مرکبات دو کار اصلی ماشین آلات سورتینگ است. در سورتینگ ها از پیشرفته ترین فناوری مرتب سازی استفاده شده است که این فناوری باعث می شود میزان درصد خطا به کمترین حد خود برسد و علاوه بر آن سرعت سورت مرکبات نیز بیشتر شود.

دستگاه سورتینگ میوه همانند هر ماشین دیگری از چند ظرفیت مختلفی ساخته می شود که الزامات و ظرفیت مورد نظر شما تعیین می کند که آیا قابلیت طبقه بندی دستگاه براساس ظرفیت، تک کاناله و یا چهار کاناله باشد و یا اینکه کدام از آنها برای تولید روزانه ی شما مناسب تر است.

سورتینگ حبوبات قائمشهر

سورتینگ حبوبات رنگی

سورتینگ حبوبات رنگی :

کالر سورتر حبوبات؛ کالرسورتری هوشمند است که با هدف جدا ساختن و تفکیک ناخالصی ها و ضایعات در محصولات دسته حبوبات طراحی و عرضه شده است.

اساس کار سورتر حبوبات، جداسازی مبتنی بر اختلاف رنگ محصول است. به عبارتی با قرار گرفتن دو دوربین روی هر کانال از دستگاه سورتر، محصول و دانه های آن حین ریزش از دو طرف، اسکن می شوند و توسط هوش مصنوعی پیشرفته، موارد نامطلوب آن شناسایی شده و به كمك شلیک کننده های بادی که به آن اجکتور نیز می گویند از مسیر اصلی خارج می شوند. این فرایند سورت و مرتب سازی دانه های محصول بر اساس رنگ آن کالرسورتینگ نامیده می شود.

لوبیا سفید، لوبیا چیتی، لوبیا پهن، لوبیا سیاه، لوبیا قرمز، عدس، سویا، دانه های قهوه، دانه های کاکائو، ماش و نخود جز حبوبات پرکاربردی هستند که با این دستگاه قابلیت سورت شدن دارند.

سورتینگ حبوبات رنگی

کالرسورتر چند منظوره محصولی پیشرفته است که با استفاده از سیستم هوش مصنوعی برای سورت حبوبات، لوبیاها و سایر محصولات عرضه شده است.

انواع کالر سورتر حبوبات: سورتر لوبیا، سورتر نخود، سورتر عدس، سورتر قهوه و سویا جزو سورترهای پرکاربرد در رده سورتر حبوبات هستند. برخی از شرکتهای تولید کننده سورتر که مجهز به فناوری سطح اول جهانی هستند قادر به تولید سورتری هستند که توانایی سورت انواع مختلف حبوبات را دارا است و کافی است تنظیمات لازم روی دستگاه صورت بگیرد.

سورتینگ حبوبات عدس

دستگاه سورتینگ عدس:

دستگاه سورتینگ عدس، برای جداسازی انواع عدس به کار می رود. جداسازی راهی برای افزایش کیفیت این محصول خواهد بود. در واقع سورتینگ شامل جداسازی هر گونه مواد اضافی و دانه های نامرغوب و ناهماهنگ خواهد شد.

همانطور که میدانید حبوبات که شامل محصولاتی نظیر نخود عدس لوبیا و موارد مشابه این می شود که در برنامه غذایی ما جایگاه ویژه‌ای دارند. مجموعه ای از مواد معدنی و ویتامین در حبوباتی نظیر عدس یافت می شود که ضرورت استفاده از آن را به ما یادآوری می کند.

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا عدس را به صورت بسته بندی خریداری کند؛ چرا که این عدس ها در فرایند سورتینگ جداسازی شده و به کیفیت بالایی دست یافته اند. عدس پس از برداشت از زمین های کشاورزی به منظور سورتینگ و بسته بندی وارد واحدهای تولیدی میگردد. در مراکز برای سورتینگ از دستگاه مخصوصی استفاده می‌شود که به آن دستگاه سورتینگ گفته می شود.

سورتینگ حبوبات عدس

مشخصات سورتینگ عدس چیست:

وزن این دستگاه به 250 کیلوگرم رسیده و طول و ارتفاع آن 2 متر است مصرف برق دستگاه سورتینگ حبوبات و خشکبار عدس به 600 وات می رسد.

تشخیص این دستگاه با استفاده از مادون قرمز بوده و به این منظور از پردازش تصویر بهره مند می شود دقت دستگاه بالاتر از 99 درصد می باشد.

میزان محصول خروجی از این دستگاه، 400 کیلوگرم در ساعت است و این دستگاه به مانیتوری مجهز است این مانیتور 10 اینچ می باشد.

قابلیت تنظیم دارد و رابط کاربری آن بسیار آسان است مقاومت بدنه آن در برابر آلودگی هایی نظیر گرد و غبار، توجه همگان به آن را جلب کرده است.