شکلات سفید از طعم بسیار لذیذی برخوردار است

شکلات سفید اضافه کرد.(در شکلات تخته ای برگه جدید باز می شود). از آنجایی که سازمان غذا و دارو از آن به عنوان شکلات سفید یاد می کند تا شیرینی، برخی از کارشناسان مانند ویلیامز شکلات سفید را به عنوان شکلات می پذیرند.

در سال 2017، دسته چهارم شکلات به این لیست پیوست: شکلات یاقوتی. Barry Callebaut، بزرگترین شرکت فرآوری کاکائو در جهان، شکلاتی با رنگ صورتی را با افزودن پودری که به طور طبیعی از دانه های کاکائو برای ساختن شکلات استخراج می شود، تولید کرد.

پیتر بون، مدیر نوآوری و کیفیت بری کالبو، شکلات تلخ ایرانی به گاردین گفت: «ما طعم‌دهنده اضافه نمی‌کنیم، رنگ‌ها یا مواد افزودنی اضافه نمی‌کنیم.(در برگه جدید باز می شود)در سال 2017. به گفته سازندگان آن، شکلات یاقوتی طعم سبک تری نسبت به شکلات شیری دارد و به همان اندازه شیرین نیست.

ویلیامز گفت که در هر دسته از شکلات، FDA چندین شکلات تلخ شونیز قلبی درجه را نیز تایید می کند. آنها شامل شیرین نشده یا خشن هستند که می تواند تا 99٪ مشروب شکلاتی باشد.

تلخ و شیرین؛ نیمه شیرین؛ و شکلات شیری تیره نوع شکلات به مواد موجود و درصد کاکائو بستگی دارد، علاوه بر اینکه دانه ها از کجا آمده اند و طرز تهیه آن ها نیز بستگی دارد.

برای سال‌های متمادی، پزشکان نسبت به خوردن بیش از حد شکلات هشدار می‌دادند و نشان می‌داد که محتوای چربی بالای آن باعث ایجاد آکنه می‌شود.

(در برگه جدید باز می شود)، پوسیدگی شکلات تلخ، چاقی(در برگه جدید باز می شود)، فشار خون بالا(در برگه جدید باز می شود)، بیماری قلبی(در برگه جدید باز می شود)و دیابت(در برگه جدید باز می شود).

با این حال، در سال های اخیر، کشف آنتی اکسیدان(در برگه جدید باز می شود)بر اساس یک بررسی در سال 2013 که در مجله پزشکی هلند منتشر شد، ترکیبات موجود در شکلات این تصور را تغییر داده و تحقیقات در مورد مزایای بالقوه سلامتی آن را تحریک کرده است .(در برگه جدید باز می شود).

  • منابع:
    1. Chocolate History types production & other fun facts
  • تبلیغات: 
    1. عوامل کلیدی که بر عمر لوله پلی اتیلن تاثیر می گذارد
    2. با این راهکار ها حتی از بیل گتس پیشی بگیرید
    3. کسب و کارهای جذاب برای ثروت آفرینی
    4. استفاده چای ترش برای رشد گل محمدی