شکلات نارگیلی بونتی که در اثر سرما آب می شود

در این صفحه می توانید جدول مقایسه ای با خواص تغذیه ای اصلی شکلات نارگیلی بونتی تلخ و نارگیل رنده شده را مشاهده کنید. دانستن تفاوت در مواد مغذی موجود در این غذاها به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را طوری برنامه ریزی کنید که متعادل تر و سالم تر شود.

علاوه بر مقایسه مواد مغذی شکلات تلخ با مواد مغذی نارگیل رنده شده، می توانید با استفاده از مقایسه کننده غذا، مواد مغذی سایر غذاها را نیز مقایسه کنید. از طریق مقایسه کننده غذا می توانید مناسب ترین غذاها را برای خود بیابید.

با کلیک بر روی تصاویر مقایسه ای غذاها، اطلاعات دقیقی از ویژگی ها و خواص تغذیه ای آن ها مشاهده خواهید کرد.

مقدار مواد مغذی موجود در این جدول با 100 گرم شکلات تلخ و همین مقدار نارگیل رنده شده مطابقت دارد. به یاد داشته باشید که ارزش غذایی ممکن است بسته به نوع غذا و آماده سازی متفاوت باشد. پختن غذا می تواند ارزش مواد مغذی آن را تغییر دهد.

شکلات

مقادیر مواد مغذی شکلات تلخ و نارگیل خرد شده در این جدول فقط برای راهنمایی است. در صورت تمایل برای مشاهده جزئیات بیشتر در مورد خواص تغذیه ای شکلات تلخ و نارگیل رنده شده بر روی تصاویر غذاهای موجود در جدول مواد مغذی کلیک کنید.

مواد مغذی شکلات تلخ را با سایر غذاها مقایسه کنید
در زیر می توانید خواص شکلات تلخ را با سایر مواد غذایی مرتبط مقایسه کنید. برای مشاهده جدول مقایسه ای مواد مغذی شکلات تلخ و هر غذا روی تصویر کلیک کنید.

شکلات سفید شکلات شیری شکلات شیری و بادام
در اینجا می توانید مناسب ترین غذاها را با توجه به نیازهای تغذیه ای خود برای دستیابی به یک رژیم غذایی سالم و متعادل پیدا کنید.

برای مشاهده مقایسه بیشتر مواد مغذی شکلات تلخ با مواد مغذی سایر غذاها روی لینک زیر کلیک کنید. همچنین می توانید از مقایسه کننده غذا برای مقایسه خواص تغذیه ای هر دو غذا استفاده کنید.