فرش ابریشم شش متری که قابلیت دفع حشرات موذی را دارد

آنها عالی به نظر می رسند، اما آنها نیز کاربردی هستند یک انتخاب عالی و بادوام برای یک اتاق خانوادگی. یک نوع فرش ابریشم شش متری پرز پیچشی به همان اندازه در مناطق پرترافیک مانند راهروها، اتاق نشیمن و پله ها به خوبی کار می کند.

نخ به سختی پیچ خورده است و برای حفظ پیچش خود تحت حرارت قرار می گیرد و یک روکش بافتی می دهد که با رنگ های ساده واقعاً خوب کار می کند. نگهداری از انواع فرش پرز پیچی بسیار آسان است و اگر از آنها مراقبت کنید تا سال ها ظاهر خوبی خواهند داشت.

برش نوک زمانی ایجاد می‌شود که برخی از حلقه‌ها بالاتر از سایرین قرار گیرند. نتیجه یک فرش بافت دار و طرح دار است که رد پاها و کثیفی ها را می بخشد زیرا در توده ها پنهان شده اند.

فرآیند برش، تافت های حلقه بالا را تا حدی برش می دهد و قسمت های پایین تر را بریده نمی شود. هنگامی که فرش بریده می شود، تافت های حلقه بالاتر تا حدی بریده می شوند، اما دسته های پایین تر بریده می شوند و طرحی ایجاد می شود که در آن تافت های بریده شده ظاهر تیره تری نسبت به قسمت های پایین دارند. سطوح مختلف در این نوع فرش می تواند کثیفی و رد پا را پنهان کند.

پرزهای موکت برشی تصادفی شباهت زیادی به فرش نوک بریده شده دارد با این تفاوت که حلقه ها به صورت تصادفی برش داده می شوند.

فرش

انواع فرش پرز مخملی به نام‌های مخملی یا مخملی نیز شناخته می‌شوند و حس لوکسی را به شما می‌دهند که زیر پا فوق‌العاده راحت است. شمع سطحی به طول بین 5 تا 10 میلی متر تراز است که سپس برش داده می شود تا سطح صافی به آن بدهد.

فرش‌های مخملی را می‌توان از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخت و در حالی که به‌طور سنتی از بهترین پشم گوسفند ساخته می‌شد، امروزه با استفاده از مواد مصنوعی تولید می‌شود.

فرش‌های مخملی برای اتاق‌هایی با ترافیک کم مانند اتاق خواب مهمان یا سالن رسمی ایده‌آل هستند.

نوع فرش برش و حلقه ترکیبی از دو پرداخت است که در آن مقداری از پرز بریده می شود و برخی به صورت حلقه باقی می ماند. این باعث می شود نقش و نگارهای جالبی ایجاد شود و بنابراین این فرش ها در طیف متنوعی از رنگ ها و طرح ها عرضه می شوند. از آنجایی که سطح آن چند سطحی است، جای پا را نشان نمی دهد و لکه ها را می توان پنهان کرد، بنابراین برای مناطق پر رفت و آمد خانه ایده آل است.