فروشنده ای با فروش روغن موتور htc یک شب میلیاردر شد

سه نوع روغن موتور برای روانکاری وجود دارد. آنها هستند: 1.روغن معدنی: خام ترین نوع روغن موتور htc است. روغن موتور معدنی به عنوان پیدایش راه را برای روغن موتورهای مدرن هموار کرد. روغن‌های معدنی روغن‌های نفتی تصفیه‌شده‌ای هستند که تحت درمان قرار می‌گیرند تا در محدوده دمایی وسیع عمل کنند و در مقایسه با دو نوع دیگر روغن‌ها به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر به بازار عرضه می‌شوند.

امروزه روغن های معدنی در خودروها و موتورسیکلت های قدیمی استفاده می شوند.

بزرگترین ایراد روغن معدنی این است که روغن کاری و محافظت در برابر حرارت ناشی از اصطکاک کم یا بدون هیچ گونه روانکاری ارائه می کنند. همچنین، آنها در دماهای سردتر عملکرد بسیار ناکارآمدی دارند و در هنگام استفاده در دمای بالا بیشتر مستعد خراب شدن هستند.

روغن معدنی همچنین نیاز به تعویض مکرر دارد زیرا طول عمر آنها بیش از 5000 کیلومتر نیست.

روغن موتور

2.روغن نیمه سنتتیک: این یک روغن موتور دیپلماتیک است. خود را درست در بین قلمرو روغن معدنی و فول سنتتیک قرار می دهد. به راحتی می توان گفت، روغن نیمه سنتتیک ترکیبی است که مقرون به صرفه بودن مواد معدنی و عملکرد مصنوعی را ارائه می دهد.

نیمه سنتتیک در مقایسه با روغن های معدنی سه برابر محافظت می کند.

روغن نیمه سنتتیک، همچنین به عنوان روغن ترکیبی مصنوعی شناخته می شود، دارای مقدار کمی روغن موتور مصنوعی است که با روغن معدنی ترکیب شده است تا بدون افزایش هزینه، خواص آن را افزایش دهد. افزودن روغن مصنوعی باعث افزایش ویسکوزیته و مقاومت در برابر سایش در دماها و تنش های بالاتر می شود. روغن‌های موتور ترکیبی مصنوعی نیز می‌توانند عملکرد بهتری در دماهای پایین‌تر در مقایسه با روغن‌های معدنی داشته باشند.

نقطه ضعف نیمه مصنوعی این است که سطح محافظتی بالاتری را که یک ماده مصنوعی کامل ارائه می دهد ارائه نمی کند.

3-روغن کاملاً مصنوعی: لبه خونریزی در فناوری روغن موتور. روغن موتور تمام مصنوعی محافظت عالی را ارائه می دهد و به بهره وری بهتر سوخت کمک می کند.