فشارسنج خوب خانگی موقع حمل در کشتی در دریا افتاده شد

برای اکثر افراد، دستگاه‌ فشارسنج خوب خانگی اندازه‌گیری دقیق کافی را ارائه می‌کنند، برای این منظور، ثبات تقریباً به اندازه دقت مهم است، برای ردیابی روند فشار خون در طول زمان، به دست آوردن قرائت‌های ثابت با استفاده از یک دستگاه قابل اعتماد یکسان، بسیار مهم‌تر از خواندن هر بار کاملاً دقیق است.

در تصمیم‌گیری اینکه کدام مدل‌ها را آزمایش کنیم، ما به دنبال مانیتورهای موجود در فهرست دستگاه‌های تأیید شده فشار خون ایالات متحده ، یک مخزن شخص ثالث از مانیتورهای فشار خون که از نظر دقت بر اساس معیارهای انجمن پزشکی آمریکا تأیید شده‌اند، گشتیم.

متأسفانه، اندازه‌گیری دقت یک دستگاه فشار خون به معنای واقعی کلمه یک جیوه است، برای بیش از یک قرن، متخصصان مراقبت‌های بهداشتی از فشارسنج‌های جیوه‌ای برای اندازه‌گیری فشار خون بیماران استفاده می‌کردند و این قرائت‌ها را به‌عنوان ارتفاع یک ستون جیوه در لحظه‌ای که صداهای ضعیف برای اولین بار از طریق گوشی پزشکی روی بازو شنیده می‌شد، گزارش کردند.

فشارسنج

اگرچه هنوز به اندازه گیری فشار خون بر حسب میلی متر جیوه اشاره می کنیم، این فناوری به دلیل نگرانی های زیست محیطی و بهداشتی به تدریج کنار گذاشته شده است و جای خود را به فشارسنج های مدرن داده است.

در جای خود، فشارسنج‌های مدرن فشار نوسانی را که از طریق پوست توسط شریان بازویی بر روی کاف اعمال می‌شود، هنگام باز شدن کاف اندازه‌گیری می‌کنند، البته فشار خون شما به طور مداوم با هر ضربان قلب تغییر می کند، سازندگان فشارسنج‌های معاصر الگوریتم‌های خود را برای تبدیل این نوسانات فشار به اعدادی که روی نمایشگر دیجیتال فشارسنج ظاهر می‌شوند، توسعه داده‌اند.

به همین دلیل، بسیاری از پزشکانی که کنترل فشار خون در خانه را توصیه می‌کنند، به بیماران توصیه می‌کنند که مانیتورهای خانگی خود را در محل ملاقات خود بیاورند تا نتایج را با نتایج به‌دست‌آمده توسط یک متخصص پزشکی با استفاده از دستگاه درجه یک بیمارستان مقایسه کنند، این همچنین می تواند به شما کمک کند که از مانیتور به درستی استفاده کنید.

اما از آنجایی که مانیتورهای بیمارستانی نیز از الگوریتم های خود استفاده می کنند، مقایسه یک به یک نیست، دکتر دایچی شیمبو از مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا ایروینگ توضیح داد: آنها را در برابر دستگاه نوسان‌سنجی کلینیک آزمایش می‌کنند، شما از دستگاه دیگری استفاده می کنید که از الگوریتم دیگری استفاده می کند، در نتیجه حداقل تفاوتی بین این دو قرائت انتظار می رود.