لامپ ال ای دی حبابی 20 واتی که میگرن را درمان می کند

رنگ سفید سرد لامپ ال ای دی حبابی 20 وات با ایجاد محیطی محرک تر به دلیل رنگ های آبی آن مشخص می شود. به همین دلیل، برای مناطقی که اولین فعالیت های روزانه انجام می شود، مانند حمام یا برای قسمت های خاصی از آشپزخانه، مناطقی که تردد مداوم دارند و نیاز به تردد مداوم دارند، مانند راهروها و پله ها یا ورودی خانه توصیه می شود.

همچنین به طور گسترده در پارکینگ ها و بیمارستان ها، در حرفه ای ترین زمینه استفاده می شود. لامپ هایی با دمای رنگ بالای 5000 کلوین سرد محسوب می شوند.

سفید خنثی
در اماکن تجاری و ادارات استفاده از رنگ سفید خنثی ارجحیت دارد. این باعث افزایش رنگ ها و ایجاد یک اثر خصومت زیاد در افراد می شود. که می تواند به فروش بالاتر و یا عملکرد کارکنان ترجمه شود.

در خانه می توانیم از آن در اتاق های مطالعه و مطالعه و یا به عنوان نورپردازی عمومی استفاده کنیم. اگر رنگ سفید گرم در اتاقی مورد پسند شما نیست، حتی می توانید آنها را با هم ترکیب کنید.

لامپ

نمونه هایی از انواع نور

آیا ترکیب سایه های نور LED مطلوب است؟
بله، توصیه می شود از ترکیبی از دمای رنگ های مختلف برای دستیابی به اثرات متفاوت استفاده کنید. در مورد خاص آشپزخانه یا حمام، ترکیب نور خنثی و نور سرد محیطی مساعد ایجاد می کند که باعث تحریک اما در عین حال آرامش می شود.

در این موارد ایده آل این است که از رنگ مایل به زرد یا گرم در سقف یا دیوارها و رنگ مایل به آبی یا سرد در چراغ های دیواری، آباژورها، چراغ های زمینی یا به طور کلی روی میزهای کنار تخت یا میز استفاده کنید، اما انتخاب در دستان شماست.

(یا در دکوراتور شما). به همین ترتیب، ترکیب برای اماکن تجاری با توجه به تأثیری که می‌خواهد در بازدیدکننده ایجاد کند، توصیه می‌شود. امتحان کردن چیزهای مختلف همیشه با ارزش است و گاهی اوقات می توانید شگفتی های دلپذیری دریافت کنید.