مخترعین موفق به اختراع تشک مسافرتی دو نفره جیبی شدند

فوم مموری ژل Dynasty CoolBreeze یک مدل تمام فوم مقرون به صرفه با احساس سفت متوسط متعادل است. نتیجه تشکی است که بدون از بین بردن تکیه گاه، بالشتک و کانتور به بدن می رسد.

تزریق ژل خنک کننده همچنین تشک مسافرتی دو نفره را به گزینه خوبی تبدیل می کند اگر معمولاً روی تخت های مموری فوم گرم می خوابید.

چگونه انجام شد

اکثر آزمایش کننده های ما روی فوم حافظه ژل CoolBreeze احساس راحتی می کردند. مطلوب‌ترین رتبه‌بندی ما مربوط به خواب‌های پهلوی بین 130 تا 230 پوند و خواب‌های پشتی با وزن تا 230 پوند بود.

گفته می‌شود، تشک از اکثر آزمایش‌کنندگان ما در همه گروه‌های نوع بدن و وضعیت خواب، رتبه «خوب» یا بهتر را دریافت کرده است.

ما در طول آزمایش‌های انزوای حرکتی خود، کمترین انتقال را در سراسر سطح شناسایی کردیم، بنابراین اگر شما و شریک زندگی‌تان در حین خوابیدن در RV خود دچار اختلالات مربوط به حرکت شوید، این تشک ممکن است گزینه خوبی باشد.

کاهش فشار یکی دیگر از زمینه های عملکرد برجسته بود. حسگرهای بدن ما مقادیر کم فشاری را برای افراد خوابیده به پهلو و پشت تیم ما نشان دادند. ما همچنین دریافتیم که ژل خنک کننده یک مانع موثر در برابر احتباس حرارتی آزاردهنده است.

از چه ساخته شده است

فوم مموری ژل CoolBreeze دو لایه از یک لایه راحت فوم حافظه و یک هسته پشتیبانی پلی فوم با چگالی بالا تشکیل شده است.

ژل تزریق شده به مموری فوم برای دفع گرمای بدن و کمک به خواب راحت در نظر گرفته شده است. از آنجایی که تشک متوسط سفت است.

آزمایش کننده های ما با وزن تا 230 پوند متوجه حتی کانتور و فرورفتگی کمی شدند. یک روکش پنبه پلی استر تشک را می پوشاند که ضخامت آن 10 اینچ است.

علاوه بر ابعاد استاندارد تشک، فوم حافظه ژل CoolBreeze در دو قلو کوتاه، کامل کوتاه، ملکه کوتاه و کینگ کوتاه موجود است. تا زمانی که فضای مناسبی بین تشک شما و سقف خودرو وجود داشته باشد، پروفایل میان رده باید با فضای خواب RV شما سازگار باشد.

علاوه بر قیمت قابل دسترس، فوم حافظه ژل CoolBreeze برای ارسال رایگان زمینی به هر نقطه از ایالات متحده واجد شرایط است.

سفارش شما شامل یک آزمایش خواب 120 شب است. اگر تصمیم دارید تشک را نگه دارید، Dynasty از خرید شما با 30 سال ضمانت سخاوتمندانه حمایت می کند.