پیراهن زنانه بلند که با طلا منجوق کاری شده بود

وقتی به خرید می روید، قفسه هایی از تاپ را می بینید و فقط به “پیراهن” فکر می کنید، یا همه آنها را به نام صدا می کنید و سبک منحصر به فرد هر نوع را درک می کنید؟ مثلا چوگان با هنلی یا بلوز و دکمه دار چه تفاوت هایی دارند؟ برای فهمیدن این موضوع، این راهنمای انواع پیراهن زنانه بلند را بررسی کنید!

انواع مختلف پیراهن مردانه شامل پیراهن دکمه دار، هنلی، پولو و پیراهن آکسفورد است. انواع مختلف پیراهن های محبوب برای زنان شامل بلوز، تیوپ تاپ، تاپ پپلوم و تاپ تاپ می باشد. هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از بین بسیاری از مدل‌های تی‌شرت پرطرفدار، از جمله یقه‌ای، آستین بلند، آستین کلاهی و استایل راگلان انتخاب کنند.

در این مقاله با سی و یک مدل پیراهن محبوب مردانه و زنانه آشنا خواهید شد. شما خواهید فهمید که چگونه پیراهن های رسمی و غیررسمی را مدل دهید. در نهایت، متوجه خواهید شد که چه نوع پیراهنی در حال حاضر مرسوم است.

پیراهن

خرید پیراهن با درک تفاوت‌های محبوب‌ترین مدل‌های مردانه و زنانه بسیار آسان‌تر می‌شود. حتی چیزی به سادگی یک تی شرت این روزها در انواع مختلفی عرضه می شود!

انواع پیراهن زنانه
دفعه بعد که قفسه‌های تاپ را در یک فروشگاه لباس ورق می‌زنید، به اشکال مختلف پیراهن‌هایی که نگاه می‌کنید، توجه داشته باشید. تاپ های زنانه در واقع دارای طیف وسیعی از برش ها و مدل ها هستند!

بلوز نوعی تاپ زنانه است که دکمه کامل بسته نمی‌شود، اگرچه ممکن است شامل یک دسته دکمه با یک یا دو دکمه باشد. بلوزهای زنانه طیف وسیعی از مدل های پیراهن را پوشش می دهند. می‌توانید بلوزهای پیتر پان، بلوزهای روفله، بلوزهای پاپیونی با بسته شدن کراوات و بسیاری موارد دیگر را پیدا کنید!

این نوع پیراهن معمولاً دارای بدنه کاملی است که برای قرار دادن در کمربند طراحی شده است. با این حال، پیراهن ممکن است دارای یقه یا بدون یقه، آستین کوتاه یا بلند، و انواع ویژگی‌های تزئینی مانند روفله، توری یا گلدوزی باشد. بلوزها انواع مختلفی از پارچه را دارند، اما پارچه های شفاف یا نیمه ورق مانند ابریشم مصنوعی و پلی استر در صدر لیست قرار دارند.