کفش گیوه کردستانی که هرگز کثیف نمی شود

کفش گیوه کردستان نشان دهنده تفاوت بالشتک بین پاشنه و پنجه کفش است که بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود. این افت در درجه اول بر نحوه برخورد پای شما با زمین تأثیر می گذارد.

تصویری که تفاوت بین یک کفش دویدن سنتی و یک کفش دویدن بدون قطره را نشان می دهد.

یک کفش دویدن سنتی معمولاً دارای افت پاشنه حدود 10 میلی متر به بالا است. بالشتک زیادی در پاشنه ایجاد می‌کند و باعث می‌شود ابتدا روی پاشنه فرود بیایید، زیرا پا از طریق حرکت خود حرکت می‌کند. در مقابل، یک کفش بدون قطره به این معنی است که زیر پاشنه و انگشتان پا به میزان مساوی بالشتک وجود دارد.

هرچه این افت کمتر باشد، یک کفش بیشتر به تقویت ضربه وسط پا کمک می کند که به عقیده بسیاری، گام کمتری نسبت به ضربه پاشنه دارد. به خاطر داشته باشید که هرچه این افت کمتر باشد، تاندون آشیل شما باید بیشتر کار کند.

کفش

برای کسانی که از کفش های سنتی استفاده می کنند، هر کفشی با قطره پایین (در محدوده 0 میلی متر تا حدود 8 میلی متر) ممکن است به یک دوره تنظیم نیاز داشته باشد.

افت پاشنه و مقدار کل بالشتک مستقل از یکدیگر هستند. می توان کفش های فوق بالشتکی را پیدا کرد که هنوز افت صفر یا کم داشته باشند.

به چه میزان پشتیبانی نیاز دارید؟
دو دونده که روی پیاده رو می دوند

هنگام دویدن چگونه پای شما به زمین برخورد می کند؟ پرونیشن راهی طبیعی است که پای شما هنگام برخورد با زمین به سمت داخل غلت می‌زند و سپس به سمت جلو حرکت می‌کند. سه نوع مختلف پرونیشن وجود دارد، و ممکن است کفش هایی با ویژگی هایی بخواهید که از سطح پرونیشن شما پشتیبانی کند. برندها از فناوری ها و ویژگی های مختلف کفش استفاده می کنند که حرکت اضافی را کاهش می دهد. این فناوری‌ها برای هدایت پا از طریق یک انتقال نرم‌تر طراحی شده‌اند.