کلوچه خوانساری که درون آن پر از مواد انرژی زا موجود است

طرز تهیه چند کلوچه خوانساری . یکی از ساده ترین دستور العمل های دسر، کوکی ها هستند. امروز دستور یک نمونه جدید را برای شما آورده ام که نشان می دهد چقدر ساده است که در خانه کوکی های خانگی درست کنید، این بار کوکی های شکلاتی ترد.

در وبلاگ می توانید دستور العمل های زیادی از این نوع پیدا کنید. از چند کلوچه پرتقالی، کوکی‌های کره‌ای سنتی، چند کوکی خوشمزه با فندق و شکلات، کوکی‌های عسلی شگفت‌انگیز یا کوکی‌های شکلاتی کلاسیک. در همه موارد، مواد اولیه ساده هستند، از نوعی که همه ما در شربت خانه داریم، و فرآیند آسان و بدون پیچیدگی است.

این کوکی های شکلاتی با سایر کلوچه هایی که می توانیم در وبلاگ پیدا کنیم متفاوت است. علاوه بر داشتن طعم بیسکویتی بسیار غنی، با این واقعیت که با هر لقمه شکلات چیپسی پیدا می کنیم، بافتی ترد و سفت دارند. این نکته آنها را برای صبحانه عالی می کند، به همین دلیل در شیر غوطه ور می شوند و همچنین می توان آنها را برای روزهای زیادی در شرایط عالی نگهداری کرد.

به این ترتیب در حالی که آنها را با فرزندان خود آماده می کنیم، لحظات خانوادگی با کیفیتی خواهیم داشت. و ما مطمئناً محصولی غنی، خانگی و سالم به آنها خواهیم داد که پیر و جوان آن را دوست خواهند داشت.

کلوچه
آماده سازی کوکی های شکلاتی ترد
کره را در ظرفی بریزید و چند ثانیه در مایکروویو ذوب کنید. در کمتر از یک دقیقه، ما قبلاً می بینیم که شروع به ذوب شدن می کند. در ظرفی کره را با شکر مخلوط می کنیم و شروع به هم زدن می کنیم تا کرم یکدستی به دست بیاید.

تخم مرغ و اسانس وانیل را به مخلوط اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا یکدست شوند. در ظرفی دیگر آرد را با مایه مخلوط کرده و به مخلوط تخم مرغ و کره و شکر اضافه کنید. شکلات را با چاقو به مکعب های نامنظم برش داده و به مخلوط قبلی اضافه کنید.

با کمک چنگال شروع به ادغام مواد خشک با مایعات می کنیم. وقتی یک نوع ماسه داریم، شروع به فشرده کردن آنها با دست می کنیم تا به شکل یک توپ در بیایم. ما قسمت های کوچک را می گیریم، حدود 30 گرم. و با دستانمان یک توپ درست می کنیم.

توپ را صاف کرده و روی کاغذ روغنی یا کاغذ روغنی در ظرف مخصوص فر قرار دهید. با بقیه خمیر هم همین کار را می کنیم.