کناف سقف آشپزخانه ای که موجب مرگ یک زن شد

مدتی است که آشپزخانه به عنوان یک فضای کاملا کاربردی در نظر گرفته شده است، اما با گذشت زمان، ما شاهد طرح های آشپزخانه پرماجرا و شخصیتی بیشتری هستیم که اهمیت و استفاده از این مرکز خانه را با ایده های کاغذ دیواری آشپزخانه تجلیل می کنند. یک گزینه عالی برای اضافه کردن شخصیت و سبک.

کناف سقف آشپزخانه فرورفته در این آشپزخانه زیبا توسط آریانا دانیلسون (در زبانه جدید باز می شود) با کاغذ دیواری Divine Savages (در زبانه جدید باز می شود) دکو مارتینی آرسنیک تزئین شده است. الگوی هندسی سبز تیره و طلایی با الهام از دهه بیست و انحطاط زرق و برق گتسبی، تضاد ظریفی را با فضای آرام تر و بوهمیایی در بقیه آشپزخانه ایجاد می کند.

یک ایده کاغذ دیواری سقفی که به ترکیب سبک ها، رنگ ها و بافت های متضاد کمک می کند، این کاغذ دیواری مجلل زرق و برق و عظمت را به این فضای دنج آشپزخانه تزریق می کند.

6. با چوب سبک فضایی آرام و الهام گرفته از اسکاندی ایجاد کنید
آشپزخانه با کمد آشپزخانه خاکستری نصب شده و جزیره آشپزخانه با میز کار سفید و کف کاشی، سقف پانل های چوبی سبک

کناف

آشپزخانه های اسکاندیناوی که با زیبایی و گرمای مواد طبیعی و ارگانیک و ظاهر مینیمالیستی تعریف می شوند، همیشه برای طراحی آشپزخانه در خانه محبوبیت پیدا کرده اند.

اغلب با طرح‌های رنگی آرام‌بخش تعریف می‌شود، استفاده از چوب روشن در سقف همچنان می‌تواند حس دکور کابین دنج را ایجاد کند، اما ظاهری ملایم‌تر و آرام‌تر دارد.

همانطور که در این آشپزخانه نشان داده شده است، سقف چوبی سبک و پانل شده، بافتی دلپذیر و گرم می بخشد. این آشپزخانه با چوب روشن گزینه ای عالی برای سقف های پایین است و اطمینان می دهد فضا خیلی تاریک یا محصور نیست، این آشپزخانه ظاهری زیبا و الهام گرفته از اسکاندیناوی را به نمایش می گذارد.

7. نگاه صنعتی را با بتن در آغوش بگیرید
آشپزخانه مدرن با دیوار و سقف سبک بتونی، جزیره چوبی تیره، طرح آینه چوبی تیره که به دیوار تکیه داده است، لوستر پردار بالای جزیره

(اعتبار تصویر: طراحی الیزابت کروگر)
سبکی که از خام ماندن مواد، در معرض دید و ناقص ماندن، جذابیت مینیمالیستی و مدرن ایجاد می کند، به دنبال دکوراسیون صنعتی برای ایده های سقف آشپزخانه شما می تواند یک طراحی ساده و بدون پیچیدگی ایجاد کند.