کیف مدارک چرم مردانه ای که قابلیت پخش موزیک دارد

اینکه اکثر مردان هر روز کیف مدارک چرم مردانه حمل می کنند چیزی نیست که مد دیکته کند. استفاده گسترده از وسایلی مانند تبلت و لپ تاپ و همچنین نیاز بسیاری از آقایان به ورزش با رژیم غذایی یا لباس ورزشی باعث شده است که این مکمل دیگر نه یک وسیله جانبی، بلکه یک ضرورت باشد.

اگر در سال‌های اخیر این روند به کوله‌پشتی محدود شده بود، حالا گزینه‌ها چند برابر شده و برای جسورترین‌ها کوله‌پشتی، کیف دستی یا پیام‌رسان و حتی کت و شلوار یا کلاچ (کیف‌های دستی بدون دسته) وجود دارد. .

بسته fanny سزاوار ذکر ویژه است. فصل گذشته بازگشت یک مکمل بود که توسط بسیاری نشان داده شد. تبدیل شدن آن به یک ترند باعث شد تا منتقدان مطرح شوند، اما واقعیت این است که همه برندهای بزرگ مد آن را انتخاب کردند، حتی برای زنان، و مدل هایی را روانه بازار کردند که ارتباط چندانی با مدل های اوایل دهه نود نداشتند.

این جنجال به موفقیت تبدیل شد و آن این است که سلیقه ها متفاوت است، پک فانی یکی از کاربردی ترین اکسسوری ها است، به خصوص در فصل بهار و تابستان که کت ها و کت ها رها می شوند و بسیاری اوقات فاقد جیب هستند. در این فصل آنها برای کراس اوورهای کانگورو بزرگتر می شوند.

کیف

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال خرید یک کیف جدید و داشتن جایگزینی برای کوله پشتی هستید، ما 15 کیف مردانه را انتخاب کرده ایم که به سه دسته تقسیم می شوند. پنج کیف بزرگ، پنج کیف دستی و پنج بسته فانی. همه سبک ها و با طیف گسترده ای از قیمت ها تا همه چیزهایی که نیاز دارید را با راحتی و چرا که نه، جدیدترین ها را از بین ببرید.

جیب های بزرگ
کیف دافل تامی هیلفیگر

پته ترند این فصل در کیف های بزرگ است. این مجموعه کپسولی تامی جین است که سبک اسپرت نمادین این شرکت از دهه نود را بازسازی می کند. بند قابل جدا شدن و بسته شدن آن زیپ با چسب می باشد. دارای جیب های داخلی است تا اجسام کوچک را به خوبی قرار دهد.

با 78.99 یورو در ASOS خرید کنید
کیف شانه ای تد بیکر

این مدل تد بیکر نمونه ای عالی از یک کیف کراس بادی کلاسیک برای مردان است. ابعاد آن به شما امکان اندازه گیری لپ تاپ را می دهد و در عین حال می توانید آن را در هر مکانی راحت ببرید. جنس آن چرم مصنوعی بافت است و کاملا آستر شده است. بسته شدن فلپ است.